niedziela, 7 listopada 2010

Ice Blossom by Just Nan cz. 1

Na SALowym blogu dziewczyny już od dość dawna pokazują cuda. Czas najwyższy i na mnie, żeby dołączyć do zabawy.
Po długich poszukiwaniach i wielu dylematach zdecydowałam się na Ice Blossom by Just Nan.
W oryginale wygląda tak:




Obrazek koronkowy i pełen detali, a przy tym niezbyt duży: 100 na 100 krzyżyków.


W mojej wersji będzie na beżowej kanwie 18, kolor tkaniny "podciągnęłam" trochę gotując ją w kawie i utrwalając żelazkiem, dzięki temu ma ciepły odcień.





Wyszywa się szybko, kolorów tylko kilka, zastanawiam się tylko czy kolory z klucza (lawendowo - fioletowe, dobrane pod kolor tkaniny) zostawić takie jak są, czy zamienić je na brązy pasujące do mojej "kawowej" kanwy.


Na razie wyszywam kolorem białym:

16 komentarzy:

  1. Wzór przepiękny - zapowiada się ciekawa wersja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za szybkie ukończenie haftu. Ja też jestem ciekawa efektu końcowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór przepiękny. Zdradź, gdzie go znalazłaś? Jeżeli mogę to poproszę o linka lub wzór:-) kadaka@buziaczek.pl Blog juz niestety zlikwidowałam z braku czasu na jego prowadzenie , ale dziewczyny podglądam regularnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam że to kolejny wzór z tej serii - jakieś takie wyszarzałe zdjęcie zamieściłaś, ale kiedy napisałaś o lawendowych odcieniach to chyba jednak to ten sam wzór na który też jestem napalona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sie zastanawiam czym możesz mnie jeszcze dobić... Wyłudziłam już muliny od kogoś ,kto dawno nie haftuje. Od kogo wyłudzę czas to jeszcze nie wiem,ale zarażasz tak skutecznie,że muszę wyhaftować choć troszkę,bo mnie zgryzie. Jeszcze nie przetrawiłam wianka,a teraz...:(((((((

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to śliczne , nie mogę się napatrzeć, ciekawy sposób na gotowanie w kawie ja do tej pory używałam mocnej esencji herbacianej

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny! Jestem ciekawa postępów prac. Więc będę zaglądała .
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chciałam go wyszywać na SAL-u, ale jakoś mi z nim pod górkę, najpierw zabrakło mi niebieskiej kanwy, a potem nie mogłam rozgryźć nowych ściegów, ech... Będę podglądać postępy i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie cudo pieknośc slicznotka serdecznie pozdrawaim dziergajacy kriss

    OdpowiedzUsuń
  10. też ma go w planach - aczkolwiek kolejka prac ulega ciągłemu przepoczwarzaniu że nigdy nic nie wiadomo :)

    pokazuj koniecznie postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne!! Chyba też sobie zakolejkuję ten wzór:)) Może na przyszłorocznego SAl'a:D

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak dobrze ,ze zapisalas sie na SAL bo dzieki temu odkrylam wspaniale miejsce z prawdziwa uczta dla oczu :) Przejrzalam cale Twoje magiczne miejsce i jestem zauroczna :) Jakiez cudne i oryginalne prace tworzysz ,zachwycajace.
    Bedzie mi sie dzis bardzo dobrze spalo :) po takich wrazeniach.
    poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki cudny wzorek
    ps. wszyscy maja bloga - mam i ja

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednak Ice Blossom, super, bo to piękny wzorek. Zastanawiam się tylko jak to wyjdzie na tak jasnej kanwie...

    OdpowiedzUsuń