niedziela, 7 listopada 2010

Ice Blossom by Just Nan cz. 1

Na SALowym blogu dziewczyny już od dość dawna pokazują cuda. Czas najwyższy i na mnie, żeby dołączyć do zabawy.
Po długich poszukiwaniach i wielu dylematach zdecydowałam się na Ice Blossom by Just Nan.
W oryginale wygląda tak:




Obrazek koronkowy i pełen detali, a przy tym niezbyt duży: 100 na 100 krzyżyków.


W mojej wersji będzie na beżowej kanwie 18, kolor tkaniny "podciągnęłam" trochę gotując ją w kawie i utrwalając żelazkiem, dzięki temu ma ciepły odcień.





Wyszywa się szybko, kolorów tylko kilka, zastanawiam się tylko czy kolory z klucza (lawendowo - fioletowe, dobrane pod kolor tkaniny) zostawić takie jak są, czy zamienić je na brązy pasujące do mojej "kawowej" kanwy.


Na razie wyszywam kolorem białym:

15 komentarzy:

  1. Wzór przepiękny - zapowiada się ciekawa wersja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za szybkie ukończenie haftu. Ja też jestem ciekawa efektu końcowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór przepiękny. Zdradź, gdzie go znalazłaś? Jeżeli mogę to poproszę o linka lub wzór:-) kadaka@buziaczek.pl Blog juz niestety zlikwidowałam z braku czasu na jego prowadzenie , ale dziewczyny podglądam regularnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam że to kolejny wzór z tej serii - jakieś takie wyszarzałe zdjęcie zamieściłaś, ale kiedy napisałaś o lawendowych odcieniach to chyba jednak to ten sam wzór na który też jestem napalona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to śliczne , nie mogę się napatrzeć, ciekawy sposób na gotowanie w kawie ja do tej pory używałam mocnej esencji herbacianej

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny! Jestem ciekawa postępów prac. Więc będę zaglądała .
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chciałam go wyszywać na SAL-u, ale jakoś mi z nim pod górkę, najpierw zabrakło mi niebieskiej kanwy, a potem nie mogłam rozgryźć nowych ściegów, ech... Będę podglądać postępy i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie cudo pieknośc slicznotka serdecznie pozdrawaim dziergajacy kriss

    OdpowiedzUsuń
  9. też ma go w planach - aczkolwiek kolejka prac ulega ciągłemu przepoczwarzaniu że nigdy nic nie wiadomo :)

    pokazuj koniecznie postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne!! Chyba też sobie zakolejkuję ten wzór:)) Może na przyszłorocznego SAl'a:D

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak dobrze ,ze zapisalas sie na SAL bo dzieki temu odkrylam wspaniale miejsce z prawdziwa uczta dla oczu :) Przejrzalam cale Twoje magiczne miejsce i jestem zauroczna :) Jakiez cudne i oryginalne prace tworzysz ,zachwycajace.
    Bedzie mi sie dzis bardzo dobrze spalo :) po takich wrazeniach.
    poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki cudny wzorek
    ps. wszyscy maja bloga - mam i ja

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednak Ice Blossom, super, bo to piękny wzorek. Zastanawiam się tylko jak to wyjdzie na tak jasnej kanwie...

    OdpowiedzUsuń