wtorek, 19 października 2010

Princess Felicity cz. 1

Teraz będzie słodko, czerwono i dziewczyńsko:-)


Powstaje taki oto hafcik z małą księżniczką Felicity. Na razie jest tyle:




PS. Na blogu pojawił się setny obserwator!:-) Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie!:-)


PS2. Zapisałam się na świąteczny SAL. I szukam wzoru do wyszywania... mam już kilka propozycji, ale może rzuciło się Wam w oczy coś zimowego / świątecznego / delikatnego / koronkowego / samplerowego ? Będę wdzięczna za jakieś podpowiedzi:-)

5 komentarzy:

  1. http://aliolka.blogspot.com/2009/11/blog-post.html
    http://www.coatscrafts.gr/Products/free+designs/embroidery/xmas+sempler.htm (kliknąć na niebiesko wyświetlający się link na dole)

    OdpowiedzUsuń
  2. Setny obserwator... Gratuluję :D To będzie jakieś Candy? :P
    Na SAL wyszyj którąś z tych ślicznych gwiazdek, którymi się ostatnio wymieniałyśmy :D Ja tak poza SALem zabiorę się może za Nuit Blanche, bo już w zeszłym roku myślałam o tym wzorku, ale najpierw muszę skończyć nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybciutko koncz prace bo jestem bardzo ciekawa efektu koncowego. podziwiam za cierpliwosc.
    gratuluje 100 obserwatora.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, dużo wzorów możesz znależć wpisująć w Picasa Web Albums - cross stitch christmas, lub punto croce natale, lub punto croce navidad...
    Przyklad
    http://picasaweb.google.com/lh/view?q=cross+stitch+christmas&uname=103586514091125147728&psc=G&filter=1#

    OdpowiedzUsuń