niedziela, 18 kwietnia 2010

A Promise of Mystery cz.1

Dałam się wciągnąć do kolejnej zabawy:-)

Najpierw był Choinkowy SAL, od którego zaczęła się moja blogowa przygoda, a teraz biorę udział w nowym projekcie Ani, Madziuli i Yenulki.
Projekt nazywa się Polski Neddlepoint, a o wszystkich szczegółach można przeczytać tutaj.


Pierwsza odsłona mojej pracy wygląda tak:




Tkanina Aida 18 (drobniutki unifil chwilowo mnie przerósł;-) )

Z jakiś starych zapasów wygrzebałam coś co wg banderolki jest perłówką, nawet nr 5 się znalazł (był też nr 3 i 8), ale to nie było to. Za to przy okazji poszukiwań znalazłam przepiękną nitkę, bardzo starą, którą dostałam dawno temu od haftującej starszej pani. Ta nitka to coś w rodzaju jedwabnej muliny, zwijanej na pasma, bardzo miękka, lejąca i pięknie błyszcząca. Cały haft na zdjęciu jest wyszyty jednym odcieniem nitki, a w zależności od tego w którą stronę układa się nitka widać dwa zupełnie różne odcienie. Kolor to piękny, głęboki, miedziany brąz. Dużo ładniejszy niż na zdjęciu. Chociaż wyszywało się tym paskudnie.;-)

A teraz idę przekopywać pudła, żeby poszukać czegoś pasującego do tego koloru...:-)

1 komentarz:

  1. Hola querida,

    Te va a quedar muy bonito, ya que los hilos de seda dan un toque delicado y brillante a las labores...estoy deseando verlo terminado!!!!.

    Besos,
    Lany

    OdpowiedzUsuń