piątek, 31 grudnia 2010

Co dostałam, co wysłałam.

Na koniec roku o prezentach będzie.

Zapisałam się na wymianę kartkową u Titanii. Moja pierwsza wymiana jakby co:-)
I w grudniu zaczęły przychodzić do mnie kartki cudnej urody:



A kartki dostałam od:
Paulisii z Craftowych Pasji
Domci z Radosnej Twórczości Domci
Bożenki z Rękodzieła Artystycznego
Minimyszy z Minimyszowysz "Straszydełek"
Seagirl z Kocham Magnolię

Dziewczyny, bardzo Wam dziękuje!:-)

A co poleciało ode mnie?

Ano, znane już Wam pięcioraczki powłaziły na kartki...




I jeszcze na koniec prezent jaki dostałam. Piękne, frywolitkowe gwiazdki choinkowe:
od Orin oczywiście:-) Dzięki raz jeszcze!!!


Zdjęcie podprowadzone z bloga autorki.

Dostałam jeszcze mikroskopije czarne gwiazdki, które będą przerobione na kolczyki, ale jeszcze nie zostały sfotografowane.

6 komentarzy:

  1. wszystkiego co piękne jak te kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rhianone wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszytskiego dobrego w Nowym roku.
    Kartki piekne ale Twoje również są śliczniaste
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna kolekcja karteczek! zazdroszczę mimo że mam też swoje :P
    gwiazdeczki od Krysi są piękne!

    OdpowiedzUsuń