środa, 20 stycznia 2016

Koronki

Nie chcę pisać, że wracam, bo już kiedyś obiecywałam powrót i chyba nie wyszło:-)
Nazbierało mi się dużo pokończonych prac, sporo w trakcie.
Na początek jedna, skończona jeszcze w ubiegłym roku.

Lubię czarno białe hafty, geometryczne, pełne szczegółów, stąd wziął się koronkowy sampler.


Niestety nie znam autora wzoru, a szkoda, bo pewnie ma w dorobku więcej takich cudeniek...


Wzór składa się z kilku filigranowych koronek, śliczne połączenie krzyżyków i backstitchy.

 

 Wąskie, szerokie, bardziej ozdobne i mniej, chciałabym jeszcze coś podobnego znaleźć:-)


Tkanina, tradycyjnie, Aida 18, mulina DMC, czarna.


A tak koronki wyglądają w całości:


Mam cichą nadzieję, że ten wpis zapoczątkuje całą serię kolejnych:-) Trzymajcie kciuki:-)

14 komentarzy:

  1. No nareszcie! JESTEŚ!
    I to z jaką piękną pracą! Misternie, delikatnie, elegancko :)
    Czekam na następne posty!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny sampler! Zachwyca subtelnością i kruchością!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się ta koronka, nie wiem czy wytrwałabym w takim wyszywaniu, ale efekt jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo subtelny wzór i piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te koronki. Ile szczegółów! Naprawdę przepiękne.
    Cieszę się, że jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te czarne koronki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wykonane prace:-) niezwykle misterna robota, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. wracaj wracaj :) ja też niestety tak mam że wracam, a powroty trudne bywają :)
    koronki wyszły przecudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie prace, podziwiam za cierpliwość

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne koronki. Wszystkie bez wyjątku. Uwielbiam takie wzory, dlatego proszę o więcej, nawet innego autorstwa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne koronki! Króliczki niżej też warto było kończyć!

    OdpowiedzUsuń